橋咀島,可能好多人去過.但我呢個所謂香港人,真的第一次去,好out!!! 

老實講,橋咀島無其他島咁多野行,咁多野睇.但始終都叫做世界物質公園,而且真係好多與其他島不同的石理及地理環境.

無諗過,落左成個星期雨,突然好天,點都要出去出去出去...

係西貢碼頭坐呢隻小艇去,唔係好遠.

 橋咀島真係唔大,只係得落船的大島,與對面的小島.原來電視成日話潮水漲可見,潮水退無唔見的小石路,就係呢度.你話我幾out!=…=

不枉為物質公園,係碼頭已見到豆腐石.

我呢個out人,唔識什麼潮漲潮退,只見條路仲係度,立刻去左對面先.原來傻人真係有傻福,點解?之後你就知.

係呢條石小路,已好滿足我呢個好奇人.

其實唔係好明,點解D石頭會有不同顏色...有無人可以解答我呢?

過左小石路,我地就行上山啦...其實唔係好長路咋.

沿途有不同植物睇.

行左一個鐘左右,我地就返轉頭啦.此時去到小石路,已開始水漲.

我地仲係度影什麼在水中央相片,什麼兩面水一齊交集的相,完全無理遲來人的感受.睇下佢地行得幾辛苦,但原來,this is the beginning.

提外話,我仲想問,點解呢面水的顏色係紅紅的,但另一面就唔係?如答晒我兩條問題,有禮物...

返到大島影多陣,我地就坐船走.

原來碼頭旁係個沙灘.水好清,但好大風.

等船時先發現,原來成條小石路已無左啦.諗返剛剛去班遲過島人,真係笑唔出.見佢地係水深到小腿,慢慢咁踩石返大島,真係危險.

返家後上網睇返,原來好多人都唔會理水漲水退時間.有人甚至分享,小石路唔見左,又要顧攝影器材,又要小心濕身,好慘.所以我有個提示...

溫馨提示:記得早上過小石路.

(更多相片於:http://www.facebook.com/lovelife.lovetravel )

arrow
arrow

    愛生活‧愛旅行 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()