仲有十幾日就農曆新年.今年新年是我第一次不在港過節,去邊?布吉是也.

原來想過年唔係香港過,一點也不容易.不要講錢,而是有錢都未一定去到.當然,機票都係一個大問題.

為了新年去到旅行,我地十月左右便開始搵機票,搵酒店.

首先機票,真係貴得勁.好時間的如泰航或港龍,最低消費都要五千幾,未計稅.最後我地揀左,時間唔好的香港航空,連稅三千幾.



時間勁唔好,零晨機去,晨早機返.又要租車去酒店,又花時間.但為左平,無辦法.

機票買好後,我地就要搵酒店.今次去一星期,我地住三間酒店,係三個唔同地方.

第一間,當然係港人聖地,芭東啦!Aspery Hotel



酒店唔算resort型,但勝在近芭東海灘及旅遊點.而且價錢算平,約港幣四百元一晚.因為第一晚我地成零晨四點先到,唔想搵間貴酒店花,所以搵呢間.

 

網上評語OK架!

第二間酒店,我地想離開噪吵地方去安靜下,結果去到Nai Harn Beach,Royal Yacht Club 



酒店位於布吉最南面,每間房間都可以望到海景.



呢間酒店當然唔平啦,成港幣二千架.不過去到布吉,點都要豪一次.

第三間酒店,係最後一晚,訓到十二點就走,所以搵間唔貴,放下野,休息下,半夜就走.



呢間近住布吉巿的The cozy house,勝在平,只要港幣二百幾.放下野都OK

至於租酒店,我成日都係幫個幾間on-line booking:



以前可能遲book酒店,無留意原來一早會收定錢.不過算啦,好彩只book左兩間平酒店.

预定酒店、bnb、和公寓

呢間我都好鐘意,因為可以check out先比錢,又可以簽咭.

而當地租車及旅遊:

因我表姐是布吉常客,佢介紹了呢個人我識,最後發覺,原來好多香港人都識.

http://www.noblevacation.com/index.php?option=com_content&view=article&id=169&Itemid=1&lang=zh-TW

arrow
arrow
    文章標籤
    酒店 新年
    全站熱搜

    愛生活‧愛旅行 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()